=> Nie jesteś jeszcze zarejestrowany?
Jeśli masz jakieś problem z tworzeniem map bądź wpadł ci do głowy jakiś nowy pomysł dotyczący gier o harrym to.... PISZ TUTAJ!! Forum - UCC Rytelier (24 postów dotychczas) | | Chciałbym trochę pokombinować ze skryptami, ale nie mogę uruchomić UCC, jak próbuję uruchomić to pokazuje się okienko z napisem "use "ucc help" for help" i znika.
Co mam robić? | | | | HPUED (57 postów dotychczas) | | Żeby używać UCC najlepiej jest znać język BATCH. Ale takie podstawowe skrypty batch na które reaguje UCC mogę ci podać od razu:
-Jeżeli chcesz wyciągnąć aktorów z paczki "UCC.EXE BatchExport engine class .uc C:engh" oczywiście zamiast engine możesz napisać np."Hgame" lub zamiast "C:engh" wpisać inną lokalizację np"E:HgameExport". Gotowego skrypta zapisujesz do pliku "cośtam1.bat" i już
-Jeżeli chcesz zimportować napisanych aktorów do paczki musisz najpierw zrobić folder np."HGame" w folderze edytora(nie w systemie tylko odrazu jak otworzysz folder edytora) a w tym folderze zrobić jeszcze zrobić folder o nazwie "classes" i w tym folderze classes mają być wszystkimi twoi edytowani aktorzy z rozszerzeniem .uc . Potem w UE2Runtime.ini odnajdź linijkę
"EditPackages=engine" i zamiast engine możesz wpisać oczywiście inną nazwę paczki(nazwa ma pochodzić od nazwy folderu którego zrobiłeś w folderze edytora). Teraz tylko w notatniku napisz "ucc.exe make" i zapisujesz jako "cośtam.bat" i tyle. Paczkę znajdzisz w systemie oczywiście jeśli uprzednio nie wyskoczą ci jakieś errory. | | | | Rytelier (24 postów dotychczas) | | A czy UUC zrobi automatycznie, że np: KWMover będzie extendem enginowego movera, jak w tym skrypcie jest napisane samo "extends mover"? | | | | HPUED (57 postów dotychczas) | | No tak. . To jest przecież dokładnie ten sam kompiler co w unrealed tylko że pozbawiony wielu błędów oraz mający więcej funkcji |
Tematy łącznie: 28 Posty łącznie: 133 Użytkownicy łącznie: 70 Obecnie online jest (zarejestrowanych użytkowników): Nikt
|