BinLayer.de
   
  hp
  Forum
 
=> Nie jesteś jeszcze zarejestrowany?

Jeśli masz jakieś problem z tworzeniem map bądź wpadł ci do głowy jakiś nowy pomysł dotyczący gier o harrym to.... PISZ TUTAJ!!

Forum - Dźwięki - problem rowiązany (prawie)

Znajdujesz się tutaj:
Forum => HarryPotter LE => Dźwięki - problem rowiązany (prawie)

<-Powrót

 1 

Dalej->


Rytelier
(24 postów dotychczas)
29.05.2009 19:14 (UTC)[zacytuj]
Już wiem, jak otworzyć dźwięki!
Trzeba tylko wypakować za pomocą UTPT (w trybie Lineage 2 oczywiście ), a potem można przesłuchać za pomocą programu RAD Video Tools.
Nie trzeba włączać gry, żeby przesłuchać dźwięk.
Może żeby w edytorze te dźwięki działały to trzeba jakiś plugin zainstalować, albo to siedzi w skryptach?
Zauważyłem, że rozszerzenie .bik jest potrzebne do dialogów, żeby postacie poruszały ustami (zależy od rozszerzenia, czy informacji zakodowanych w pliku? Nie wiem :/).
HPUED
(57 postów dotychczas)
30.05.2009 09:30 (UTC)[zacytuj]
Wiem
Więc te dźwięki można wsadzić do unreala w wavie
A co do tych plików .bik to one jak widzisz np. na "McGonaCat.bik" zmienia swoją teksturę tylko w takim trybie fade czyli nie tak odrazu tylko tak powoli (tak jak to widzimy w grze. Wydaje mi się że wsszystko siedziw animacjach
A żeby zadać aktorowi żeby ruszał ustami trzeba to najlepiej napisac w plikach cutscenes.
Jest tam dużo komend w których możemy np.zmienić minę harrego albo wybrać dialog (musi być wpisany kod z dialogu czyli np."pc_ron_PeevesIntro1_7" Rozszerzenie pliku bik jest przecież potrzebne żeby unreal go znalazł.... A wszystko oczywiście jest zawarte w pliku.

Aha, już od dwana zresztą wiem oco chodzi w plikach .ini.
Trzeba tam wpisać poprostu klasę do której chcemy dodać jakąś wartość zmiennej. Czyli np moglibyśmy zrobić coś takiego.

[Hgame.Hgame]
DefaultPlayerClassName="hGame.Harry"
Rytelier
(24 postów dotychczas)
30.05.2009 12:48 (UTC)[zacytuj]
No chodzi mi o to, że jak wstawiłem mój dubbing, a pliki były o rozszerzeniu .wav, postacie mówiły, ale nie poruszały ustami.
Więc co zrobić, żeby dodać te biki do paczki?
A i jeszcze takie pytanie: wiesz jak wyjąć dźwięki z 2 części HP?
Próbuję je otworzyć, ale są zepsute.
HPUED
(57 postów dotychczas)
30.05.2009 13:06 (UTC)[zacytuj]
Ale jeżeli wsadzisz oryginalne pliki (soundy) z pottera to postacie poruszają ustami czy nie?
Bików nie dodasz przecież do paczki z soundami.....
Czy nie widzisz że w bikach nie ma nic co mogło by przypominać jakieś ruszanie ustami?? Nie.
To są zwykłe pliki filmowe które możemy skonwertowac do standardowego .avi . Oczywiście moze być jakiś związek z grą a tymi plikami np."McGonaCat.bik" ale te pliki na pewno nie znajdują się w żadnej z paczek Unreal. Niektóre soundy z pottera 2 lub 1 da się otworzyć



Tematy łącznie: 28
Posty łącznie: 133
Użytkownicy łącznie: 69
Obecnie online jest (zarejestrowanych użytkowników): Nikt crying smiley
 
  Dzisiaj stronę odwiedziło już 5 odwiedzający (10 wejścia) tutaj!  
 
Ta strona internetowa została utworzona bezpłatnie pod adresem Stronygratis.pl. Czy chcesz też mieć własną stronę internetową?
Darmowa rejestracja