Nawigacja |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HPUED
|
|
|
|
|
|
|
=> Nie jesteś jeszcze zarejestrowany?
Jeśli masz jakieś problem z tworzeniem map bądź wpadł ci do głowy jakiś nowy pomysł dotyczący gier o harrym to.... PISZ TUTAJ!! Forum - Dźwięki - problem rowiązany (prawie) Rytelier (24 postów dotychczas) | | Już wiem, jak otworzyć dźwięki!
Trzeba tylko wypakować za pomocą UTPT (w trybie Lineage 2 oczywiście ), a potem można przesłuchać za pomocą programu RAD Video Tools.
Nie trzeba włączać gry, żeby przesłuchać dźwięk.
Może żeby w edytorze te dźwięki działały to trzeba jakiś plugin zainstalować, albo to siedzi w skryptach?
Zauważyłem, że rozszerzenie .bik jest potrzebne do dialogów, żeby postacie poruszały ustami (zależy od rozszerzenia, czy informacji zakodowanych w pliku? Nie wiem :/). | | | | HPUED (57 postów dotychczas) | | Wiem
Więc te dźwięki można wsadzić do unreala w wavie
A co do tych plików .bik to one jak widzisz np. na "McGonaCat.bik" zmienia swoją teksturę tylko w takim trybie fade czyli nie tak odrazu tylko tak powoli (tak jak to widzimy w grze. Wydaje mi się że wsszystko siedziw animacjach
A żeby zadać aktorowi żeby ruszał ustami trzeba to najlepiej napisac w plikach cutscenes.
Jest tam dużo komend w których możemy np.zmienić minę harrego albo wybrać dialog (musi być wpisany kod z dialogu czyli np."pc_ron_PeevesIntro1_7" Rozszerzenie pliku bik jest przecież potrzebne żeby unreal go znalazł.... A wszystko oczywiście jest zawarte w pliku.
Aha, już od dwana zresztą wiem oco chodzi w plikach .ini.
Trzeba tam wpisać poprostu klasę do której chcemy dodać jakąś wartość zmiennej. Czyli np moglibyśmy zrobić coś takiego.
[Hgame.Hgame]
DefaultPlayerClassName="hGame.Harry"
| | | | Rytelier (24 postów dotychczas) | | No chodzi mi o to, że jak wstawiłem mój dubbing, a pliki były o rozszerzeniu .wav, postacie mówiły, ale nie poruszały ustami.
Więc co zrobić, żeby dodać te biki do paczki?
A i jeszcze takie pytanie: wiesz jak wyjąć dźwięki z 2 części HP?
Próbuję je otworzyć, ale są zepsute. | | | | HPUED (57 postów dotychczas) | | Ale jeżeli wsadzisz oryginalne pliki (soundy) z pottera to postacie poruszają ustami czy nie?
Bików nie dodasz przecież do paczki z soundami.....
Czy nie widzisz że w bikach nie ma nic co mogło by przypominać jakieś ruszanie ustami?? Nie.
To są zwykłe pliki filmowe które możemy skonwertowac do standardowego .avi . Oczywiście moze być jakiś związek z grą a tymi plikami np."McGonaCat.bik" ale te pliki na pewno nie znajdują się w żadnej z paczek Unreal. Niektóre soundy z pottera 2 lub 1 da się otworzyć |
Tematy łącznie: 28 Posty łącznie: 133 Użytkownicy łącznie: 70 Obecnie online jest (zarejestrowanych użytkowników): Nikt
|
|
|
|
|
|
|
Dzisiaj stronę odwiedziło już 61 odwiedzający (70 wejścia) tutaj! |
|
|
|
|
|
|
|