BinLayer.de
   
  hp
  Forum
 
=> Nie jesteś jeszcze zarejestrowany?

Jeśli masz jakieś problem z tworzeniem map bądź wpadł ci do głowy jakiś nowy pomysł dotyczący gier o harrym to.... PISZ TUTAJ!!

Forum - Słońce

Znajdujesz się tutaj:
Forum => HarryPotter LE => Słońce

<-Powrót

 1  2 Dalej -> 

Rytelier
(24 postów dotychczas)
22.04.2009 09:14 (UTC)[zacytuj]
Robię mapę, daję pomieszczenie o dużych rozmiarach i daję w jego właściwościach 'fake backdrop', czyli tak, jak powinno być.
Robię sobie trawę z pudełka, dróżkę, która jest sheetem podniesionym o milimetr wyżej od trawy, daję drzewka i światło słoneczne.
Builduję, trawa z dróżką jest ok poza tym, że dróżka rzuca cienie na trawę.
I tu mam problem, bo drzewa rzucają za mocne cienie, a liście są czarne :/
Patrzyłem na inne mapy i nie mogę znaleźć rozwiązania problemu.
HPUED
(57 postów dotychczas)
22.04.2009 11:31 (UTC)[zacytuj]
Co do słońca to wszystko masz opisane tu:: http://wiki.beyondunreal.com/Legacy:Sunlight

Wydaje mi się że rzucasz światło pod zbyt dużym kątem....

Co do dróżki to poco robić sheeta skoro można zrobić Cuba o wysokości jednego pixela.
Rytelier
(24 postów dotychczas)
24.04.2009 13:15 (UTC)[zacytuj]
Na mapce pokazowej unreal engine światło było całkiem ładne, cienie też ok, piszą tam, że trzeba zrobić 2 światła, a na tamtej mapce było tylko jedno.
Tak samo, jak z mapą w Potterze.
HPUED
(57 postów dotychczas)
24.04.2009 13:31 (UTC)[zacytuj]
No i właśnie to mnie zmyliło. (bo mówiłeś że patrzałeś na mapkę z pottera). Ja właśnie też kiedyś widziałem dwa sunlighty.
Pytałeś już na tym forum??
----------------------------------
Znalazłem pewien sposób na tych aktyorów. Trzeba tylko pododawać zmienne i ich nazwy (można też funkcje). Potter sam będzie wiedział co i jak. Tak samo zrobiłem właśnie z tym by zklęcie działało tylko raz ( i działa w 100%) Nazwy zmiennych wyciągam z UTPT chodź i tak stanowi to problem...
Nie wiem jak KnowWonder se to układało, jak nazywało poszczególne żeczy...
a ICH JEST BARDZO DUŻO..
Na jest i parę takich z którymi UTPT zdołał się uporać i poukładać.
Są to m.in IMP, POXIE >> stwory. Są tam bardzo fajne zmienne np. możemy ustalić jak imp ma szybko rzucać cukierkami, albo jaką cukierki mają mieć siłę wybuchu. Z poxie jest podobnie...(tak jak pewnie jeszcze z innymi których nie znalazłem.

Myślę że gdy np. wszyscy z aktorzy z chodźby jednego leva będą miały swoje wszystkie zmienne.
To wtedy mapa będzie działała jak w oryginale.

pzdr

HPUED
(57 postów dotychczas)
24.04.2009 13:35 (UTC)[zacytuj]
Ponieważ w domyśle unrealed wszystko daje sobie "false"lub w
przypadku int daje "0" albo float "1.0000"



Tematy łącznie: 28
Posty łącznie: 133
Użytkownicy łącznie: 69
Obecnie online jest (zarejestrowanych użytkowników): Nikt crying smiley
 
  Dzisiaj stronę odwiedziło już 2 odwiedzający (5 wejścia) tutaj!  
 
Ta strona internetowa została utworzona bezpłatnie pod adresem Stronygratis.pl. Czy chcesz też mieć własną stronę internetową?
Darmowa rejestracja